Selasa, 13 Mac 2012

Kalaulah bapak gua pak m*****i....

Kalau lah bapak gua ni pak m*****i.
Mesti gua dah senang lenang. Katalah gua ni kepala kutu dan belajar bangang piang mesti gua akan belajar di luar negara. Apa yang pasti gua tidak dibelenggu hutang melanjutkan pelajaran biarpun result gua macam cilaka ketika itu. Mungkin gua punya ramai makwe mat salleh dan mungkin gua akan bertunang dengan anak mat salleh dan majlis pertunangan gua tidak pakai duit bapak gua. Duit gua? Jangan harap. Gua guna duit opis bapak gua lah, bodoh!

Kalau lah bapak gua pak m*****i,
Gua tak susah nak beli kereta untuk ke tempat kerja. Itu pun kalau ada kerjalah..setau gua set-set gua mana ada kerja. Jadi bos...lagipun dalam akaun gua ada juta-juta. Duit opis bapak gua. Gua mungkin pergi show room dan order seperti mana gua order nasi goreng cendawan dan telor mata. Walaupun negara ini bikin kereta, mungkin waktu tu gua tak sekuku hitam pun nak sentuh kereta buatan tempatan. Leceh. Balik nak kena samak lagi! Gua nak kereta yang stailo lagi mailo. Kalau capai tahap rare itu sudey bagus, bhai! Makwe tengok terus meroyan menyodok jalan tar berbuih mulut mata juling silap hari bulan boleh parkinson tengok kereta gua! Perghh!

Kalau bapak gua pak m*****i,
takkan gua nak makan gaji? Lu dah hilang akal? Ada gua hentak dengan berus jamban karang! Mesti lah gua ada perniagaan sendiri. Perniagaan apa sajalah janji ada duit masyuk. Ya janji masyuk. Lain hal gua malas pikir itu jam. Gua pikir ada masyuk weekend boleh clubbing. Itu jam gua bos lah. Gua punya share saja sudah juta-juta. Itu jam gua sudah jadi ahli korporat berjaya dalam usia muda. Peh, masa tu lah majalah sibuk interview gua beb sebab gua usahawan berjaya. Padahal gua bukan tau apa pun! Kah kah kah kah.. Saja lah placing kata budak-budak
rempit tu..

Kalau bapak gua pak m*****i,
gua takdenya nak pakai barang bundle lowwww classs jahanam barai terkangkang! Lu nak tengok gua beli baju kat Pasific atau The Store? Boleh, lu lari kengkang keliling KLCC baru gua tergamak dan beli baju jenama Cheetah kat situ. Itupun gua buat lap tayar superbike 1900 cc gua tu. Lepas sekali lap, gua terus tanam baju tu. Najis el-mughalazah laknatullah! Gua sebagai usahawan mestilah beli baju-baju yang hi-end! Mak gua je dah pakai handbeg RM 5, 6 juta, takkan gua nak pakai pakai baju murah-murah. Itu jam gua punya stokin sebelah kanan je dah RM 16K.. tu baru sebelah. Kalau sepasang?! Pajak kebun durian ayah awak pun belum tentu boleh beli sepasang stokin saya, tau.

Kalau bapak gua m*****i,
takkan gua nak layan muzik kelas ketiga macam band-band tempatan? Lu dah sasau ke apa? Lu ingat gua ada tekanan sebab tak bayar pinjaman pelajaran ke sampai dengar lagu-lagu jahanam bingit macam ni?! Tak cool untuk seorang usahawan dengar band macam Devilica, Blood On Wedding Dress. Apatah lagi band grindcore barai macam Dosa. Macam Parkinson? Agathocles? Eiii lu ni dah mereng ka peeee? Gua mestilah layan kumpulan macam apa ke nama kumpulan tu adui..lupa..ala LEMAUFAU tu..


4 ulasan:

cimon berkata...

Hahaha(^_^)

p/s: agak2 depa nh habis blajar tak?

Sang Pencinta berkata...

eh lu jgn buat bising nanti gua saman lu

Rajuna berkata...

gua nak tulis apa gua suka

faqhrule berkata...

lu jantan kaberet