Rabu, 6 Ogos 2008

Binatang Haram 696 Berpentagram

Boleh tolong listkan kepada aku berapa banyak binatang haram yang kau tau? Tapi aku yakin. Yang ini mesti tak ada dalam list kau.


Binatang haram yang pandai forward email mengkhabarkan bahawa kita gagal temuduga. That's it. Darjat paling tinggi binatang haram ialah 696 iaitu binatang haram tahap khurafat yang biasa ada kat baju band Black Metal belah-belah utara Eropah. Dah la najis, ngeri, hodoh pulak tu. Dia tak ada belas kasihan dan main kabel-kabel. Dia peduli apa kau datang jauh-jauh dari Rhode Island, cilaka? Lahanat. Puaka.


Dah. Aku malas nak kerja. Aku nak main band. Lagi bagus. Aku hensem. Majalah Dot Dot mesti suka. Aku nak ambil posisi vokalis sebab suara aku sebiji macam Scoin. Kau tau ke Dimmu Borgir dah main ala-ala Scoin? Tak tau sudahlah. Mampuslah kau. Aku malas layan. Poyo. Asyik-asyik Aizad, Aizad, Aizad..Bosan. Takde life.


Pergi layan lagu ni. Lagu best. kthanxbaifakyuh.



33 ulasan:

hegira berkata...

jgn marah! jom kita ke layar tanchap!

Yana Ismail berkata...

alahai.relax2?huhu ok;)

Majalah dot dot memerlukan bang juna:p

S.YanaZ berkata...

Kill.Kill.Die.Die.

Waaaaaaaaaarrrrrrrgggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

l.i.f.e berkata...

cuba lagi!

Letting the time pass me by berkata...

boleh masuk akademi fantasia kut...

areleaf berkata...

rileks la bro..gua pon penganggur gak..nk join tarik keta ngan gue??

Hajime berkata...

ko dah try minx keje kat qomu?

azie berkata...

bang juna,
take a deep breath!

sheesh, dieorang rugi tak amik u keje. u keje dgn ai lah. nak?

Rahimin Idris berkata...

decide pun minat nasyid taw bang juna? semalam diorang perfom kat jirat cina kuala lipis. lagu sepohon kayu. waktu remang2 senja gitu. seram taw. tapi insaf!

Marjerin berkata...

bila ingat scoin buat aku gelak.

yoshz berkata...

Ciss..berani kamu samakan Dimmu borgir dgn scoin? Diorang ada kibod. Ko tgk Vid dia "the sacrilegious scorn". Bestaa!!

Ayu Hasman berkata...

bang juna...
bang juna kalu mau kije..
meh apply sini..
byk mau pkai olang..
:P

tasekM berkata...

ekonomi down... kerja tak banyak... budak keluar U bersepah2... itu yg diorang kata ok? haih~

cimon berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
cimon berkata...

relax la bro...
nasib baik org tu bg surat kat lu...
kalo cam kes gua, diorg lgsg tak bg surat....
lg la gua merane mengharap pd bende yg takkan kunjung tibe.
jiayu !!! (^v^)

Mak Su berkata...

best gaks vokalis.... coding lagu dah ada ker?

Denanz ... berkata...

ceh, binatang haram!
sakitnyer hati.
*simpati*

Rmywvs berkata...

mungkin seluruh rengit akan berbangga dengan kau apabila beraksi di tepi kolam tanpa baju.

artsoul berkata...

relax la bro...

t i u n g berkata...

sabar²..
ini bukan peluang terakhir..

Danielle_Corleone berkata...

lu power! haha

ladylikeme berkata...

usaha lagi....
(ayat yang selalu ditulis oleh cikgu dalam kad laporan kemajuan)

Brader Black berkata...

Dude,
nak join aku jd pengedar air ketum x?

Untong kite bg 60-40.

Tp aku x amek org yg lyn scoin.

chreT!

King berkata...

Maafkan..

kini beta kembali...

terimalah...

ofaghag berkata...

keje ngan i je la nyah

dzul berkata...

ahh..kena bukak balik mastika hok yg lama2

Sang Pencinta berkata...

alahai biasa la 2 gua lagi la dah banyak xdapt releks jek (padahal risau gak)..hehhe buat2 cool jek pasrah la bukan nasib kot try lg jek..pape hal lu punye gmbar konvo nti gua publish kat blog eh..hahha nak x?

apek terror berkata...

scoin wak lu....buat ar band..g independent as hell penang x wei?

gua dgr ayam pun haram skang tp bila dia lps lpk atas babi ar..

King berkata...

sbnrnye..
beta minat Nazrey..
alaa, bks vokalis kumpulan Raihan..
walaupun x penah bli album diorang..

binatang haram? ada lg satu..
Bos satu sekolah menengah Jenis Kebangsaan di Parit Buntar.

blackpurple @ jowopinter berkata...

Scoin? Ha ha!

Sastri berkata...

jangan putus asa... cuba lagi... insyaAllah, akan berjaya juga nanti...

Rajuna berkata...

art-dah lama aku tak kesana. sebelum ni selalu ke sana jugak he he


liyana-betul tu. bang juna pun suka bergambar dlm kolam.


s.yanaz- ini peminat slayer ke apa ni? arghh!


life-insya allah. pohon dikuatkan semangat.


letting-malas la. tak sanggup dengar komen juri.chit!


areleaf-lu bukan penganggor. lu malas belajar. cargas!!!!


hajim-macam syiall!!!


azie-keje ape dengan u? PA u ke? i boleh mengandam je


rahimin-deicide tu memang gitu. hari ni dia evil esok lusa bila demam baru ingat tuhan.

marjerin-ala kau mana jiwang kampung macam aku. kau urban.


yoshz-clip ani mayuni pun ada kibod.


areyou-keje apekah?pak andam?


tasikmerah-kak, ini baru maju beb? semua ok? boleh sambut merdeka nyanyi lagu keranamu(aku lambat jodoh).

cimon-sudahlah. lu sudah kerja gaji besar lagi apa mau?


maksu-maksu suka karaoke?

denanz-itu la. moh kita berevolusi
*tetibe jek ha ha ha


cempaka-mesti jodoh aku dengan datin dot dot dot kan?


artsoul-aku memang santai. cuma kuat maki je

daniel-power ape? abugiit?


lady-baiki tulisan


suparjo-dude, layan scoin baru leleh? minum air ketum mana boleh jadi agresif.

pret!



king-mana kau menghilang?


ofa-i boleh mengandam tau mak!


dzul-ha ha..zul, mastika boleh jadi rujukan blek metel. renong2kanlah..selamat beramal.


tempe-takdehal.gua suka bab glamer2 ni


apek-itu la pasal. sedang yang kita boleh harap pun tak boleh harap jadi apa harapannya?

king-guru penolong kanan 1 ke king? ha ha ha

bp/jp-kang? kata rock kampung? mesti biasa dengan scoin kan?


kak sastri-terima kasih. doakan saya kuat semangat.

Rajuna berkata...

tiung-sabo je la