Sabtu, 30 Ogos 2008

Ofa, ini untuk Kamu!

The rules of the game get posted at the begining. Each player answer the question bout themselves. At the end of the post, the player then tags people and their names, then goes their blog and leaves them a comment, letting them know they have been tagged. Let the person who tagged you know when you have posted your answer.



What were you doing 5 years ago?
Saya cuba biarkan kekasih hati saya. Mampus tak layan. Tak cakap putus. Tak cakap nak teruskan perhubungan. Siksa dia. Padan muka.



What were the 5 things on your to do list today?
1. Ada persembahan kugiran live di Batu Pahat. Kalau tak ujan boleh pergi.
2. Semak kerja kosong kat The Star
3. Mesej Lin. Ajak dia keluar. Naik kereta dia. Dan suruh dia bayarkan makanan aku.
4. Bongkar rak CD lama malam nanti.
5. Tengok kuis di tv Indonesia.


What are 5 snacks that you enjoy?
1. Tauhu bakar
2. Tempe goreng
3. Biskut sayur
4. Super Ring
5. Kuaci bunga made in Taiwan


What are 5 jobs you've had?
1. Pembantu kedai Tauke Gemok di Taman Wawasan
2. Pekerja kuli hina di Kmntrian Pbngunan Wanita, Kluarga dan Msyrkt
3. Pemuzik tanpa bayaran
4. Pelaras bunyi pentas/persembahan paksa.
5. Penemu jodoh / Penyelamat rumah tangga orang/ Kaunselor/ Pak Sri Siantan


Orang yang saya mahu tag? 5 orang?
Ah, sapa-sapa baca dan berminat nak buat tag sila buat lah. Aku malas nak paksa-paksa ni. Jadi tak ikhlas.

3 ulasan:

ofaghag berkata...

ah. terharu.

A t i Q a h berkata...

Hello Pak Sri Siantan.. ha ha ha.

---Hamba Allah--- berkata...

tempe goreng best..
dapat makan dgn nasi n kicap..
tue la lauk bl kat kolej...
huhuhuu