Khamis, 21 Mei 2009

Blog ini tidak best

Sejak perkhidmatan internet bertalian terus dari rumah gua, gua jadi kurang marah-marah. Cuma sekarang ini badan gua terasa sengal-sengal.

Baru gua tau. Profesyen pilihan gua cukup meletihkan. Sabtu Ahad pun tapau.

Tapi takpa. Gua jenis suka berbual. Gua suka berbual dengan budak-budak. Secara tak langsung aura seri awet muda gua terserlah. Mana tidaknya, budak dengan cikgu pun sama. Dua kali lima borak terbahak-bahak.


Sambil dijeling Penolong Kanan!

16 ulasan:

yoshz berkata...

ko jadi michael jackson ker?

S.YanaZ berkata...

Blog lu mmg tak best.
Takde pktaan 'mak hayam gebus','diva gebus' atau 'hanjjj' spt blog HazwanHali.

*penolong kanan hensem tak?*

kecik berkata...

penolong kanan nak join la tu. itu isyarat namanya bang juna.

Huzai Mansor berkata...

ah. Amarah kau pendorong ke-bestan blon ini kot. Hahaha

Huzai Mansor berkata...

*blog. bukan blon. hahaha

hzrh berkata...

cocok je bijik mata penolong kanan tu..jeling2 pulak..jeles kt bang juna yg awet muda ni la!

ngehehe

FAZ berkata...

Lu memang pandai main!!
Mesti lu menang anugerah cikgu cemerlang berdasarkan undian murid murid.

dEs berkata...

try ajak sekali penolong kanan tu borak..
mesti dia terus bersila kalau bang juna ajak..

Basuh Baju berkata...

blog mmg tak best tp orgnya best..haha cubaan gua nak bodek nmpknya..haha

Rahimin Idris berkata...

ko dah makan belum ni?

azie berkata...

entsh kenapa, ai rasa kita adalah spesies cikgu yang sama:-)

notaTapakSulaiman: ai kat BP ni. moh deting,hu hu.

Rajuna berkata...

yosh-tak. gua cuba menjadi sohaimi meor hasan.

s.yanaz-hensem. dia pakai tudung labuh.


kecik-kalau nak join kenyit la mata kan?

huzai-nasib baik ko buat koreksyen. kalau tak, aku fikir aku lah aman belon.

hazirah-bang juna tak kisah nak berkongsi tips kecantikan nusantara.

xfazx-gua rasa gua boleh diri side by side dengan mawi.

des-kalau dia korek idung tu yang malas tu.

basuhbaju-gila mengarut. ha ha ha

belum-gua cuma ingin minum air buah semangkuk je. tekak gua tak sedap.

azie-jum ah. jumpa depan wellward.

zairi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
zairi berkata...

lama dah x singgah sini.tapi apsal masa aku jadi budak skolah dulu,x de cekgu yang macam kengkawan ar?suma cekgu dah tua2.paling rock pun layan kaset jalil hamid.

cimon berkata...

ko nak jd budak balik ke?

aku cadangkan ko tgk citer peterpan

hehehe(^v^)

Danielle_Corleone berkata...

lu ni market je lebey. ;-p hahahaha!