Rabu, 4 Februari 2009

Apa yang penting? Kerjaaaaaaaaaaaaaasama!-Ming Ming

Badan mula terasa sakit. Momentum melaksanakan tugas belum begitu sebati dengan diri ini. Sukar tidur. Adakalanya.

Apatah lagi bila tersepit di celah keadaan. Sukar membuat keputusan. Pernah Hazim berkata, kelak rezeki bertalu sehingga sukar membuat pilihan. Kini terjadi.

"Engkau perlu segera mencari pasangan hidup," kata seorang junior yang merasakan aku leka dengan permainan ini.

Keadaan belum begitu mengizinkan. Kepala ini terlalu berat dengan pelbagai cerita. Hinga sukar aku membalas komen kalian. Ha, ha.

Aku rasa memerlukan tukang urut. Menghilangkan kesunyian aku. Kesepian. Yang bisa melancarkan aliran darah aku, agar aku kembali melompat riang. Berteriak bersama rakan-rakan.

Pastinya dari jari jemari halus. Panjang. Kuku terawat rapi.


Tapi,
tak apalah. Minyak Wak Dakam masih ada.

18 ulasan:

Huzai Mansor berkata...

Haha. Adakah kerjaya kau yang punya angkara?


Tak apa. Tukang urut/dukun kampung ada. Pergi jumpa dia.

dzul berkata...

rezeki bertalu dh boleh pakai kerusi urut osim dah ni..

Danielle_Corleone berkata...

lu salah eja 'hingga' pada perenggan keempat.

cimon berkata...

camne cekgu?

da biase ngan keje baru skrg nie?

bosan2...turun la KL...

skrg, tiap2 malam kami main Royal...bdk Kedah yg ajar main

hohoho (^o^)

Airinar anastasia berkata...

mak aku suke pakai minyak dakam...tp..aku tak suke psl bau dia tak sedap cam perfume cK..haha

yoshz berkata...

ko caya cakap hazim??

adin berkata...

Ringggggggg....Ringggggggg...bunyi taliiiiipon...!!ade haiwan dalam bahaya..-mcm sial-

KARKADEWA berkata...

cikgu dah makin tua la ni...

leng berkata...

layan tukang urut thai la syiok..

H berkata...

minyak dakam tu minyak ape?
ade bau cam hugo boss tak?
kalu ade, ko jangan lalu seblah aku kalu tanak kena terkam.
haha.
:p

Huzai Mansor berkata...

Bang juna sunyi ye? Tak hardcore lah nak sunyi-sunyi ni. Haha.

Tak apa. Aku sentiasa on-call di Kulai. Halo je gua turun terus! Mana dia budak tadi haaa!!!

Wonderpets datang membantu!

hegira berkata...

huhu.

sekali skala mengurut memang layan.

kecik berkata...

Pastinya dari jari jemari halus. Panjang. Kuku terawat rapi

kot jari2 kasar,dan selalu menggunakan jari kelingking mau x?

azwan ali

FAZ berkata...

lu keje angkat batu bata ke sampai lenguh lenguh badan?!

Rajuna berkata...

huzai-bukan. angkara penat memikirkan perihal mencari isteri.

dzulkarnain-peh. kalau ada rezeki gua mau angkat amoi siam. baru ngam. osim buat apa. nak bayar ansuran lagi.

danial-ini baru punk rock. redah tak ada draf.

akim-royal apa syial?

syore-bau serai ada rules hardcore batu pahat setelah tergeliat berjoget.

yosh-kadang2 percaya selalunya tidak. tapi aku percaya dia guna minyak dagu pasal awek seksi ramai kat maispes dia.

adin-aku join misi menyelamatkan khinzir. best.

karkadewa-tua tapi tak ada isteri. ada calon?

leng-aku repot bini kau nanti.

cikinet-bau dia macam bau badan lelaki yang original. amacam?

hegira-haha. layan apa eh? muahaha

kecik-aamboi...

xfazx-gua kerja memikul tanggungjawab.

Hajime berkata...

dem...
tp amacam?
susah bukan?
takut tersalah pilih la...
ape la...
itu la...
ini la...
ko blasah sudah...
no turning back!

Suka Bebel berkata...

layan wonderpet ke bang?hehee...aku ingat budak kecik je layan citer tu, aku haram tak paham.hehe

cimon berkata...

dem...!!

watpe sebut name aku!

cess...!!

(p/s:ko tak tau Royal tu ape? seriuss?? ishx3, better check ko nyer kelakian la pasnie...heheh (^v^)...tempe pon tau main nie...)