Rabu, 23 September 2009

Apa khabar agaknya Zaiton Sameon ya?

Kalau I tak nak berubah itu I punya pasal. At least, I masih datang ke sarang-sarang durjana kawan-kawan lama I. I duduk Kerinchi ke. I duduk Tanjung Malim ke. Atau I berkasih dengan anak wakil rakyat yang bergelar peguam sekalipun, I tak rasa diri I banyak berubah.


I adalah I. Kecantikan adalah milik setiap insan. Tak koser.


Orang sibuk kejar duit. Tapi, kenapa I kejar kedamaian? Sebab I rasa I better than you. Lagipun I budak hardcore. I cool. You are not cool. Mi spik No Enklis. English I pun macam You jugak.


Ada aku kesah?


You pakai Iphone dan update Facebook hari-hari. I pakai Expressmusic sorong tarik. You pakai kamera DSLR. I pakai Lumix. I cool and you re not cool muthafuckaz. But remember one thing buddy. I tak sombong occay? I masih lagi ber-sms dengan ex-haiwan peliharaan I yang dah nak kahwin dengan duda anak empat tu. Itu buktinya I lagi cool dari you.


Fuck you.


Kenapa bila you rasa you dah tak macam I you mula jauh dengan I? I tau, sesekali I terbawak-bawak tabiat budak punk yang malas mandi. Baru-baru ni pun I tak mandi dua hari. Saja nak amek feel kerasti punk tengok macam mana feel dulu-dulu. Tapi takkanlah oleh sebab yang langsung tak politikal itu you tak nak kawan dengan I lagi? Kalau you tak nak kawan I because I join putera umno, I tak kisah. But, I nak mengundi pun tak tau macam mana lagu dia, haaaa mai habaq maiii aihhhh....


Come on lah.


I tak ada steady girlfriend doesnt mean I am gay. I am seteret and I tak choosy. Cuma pintu hati I belum terbukak, doh. Kalau you carikan I seorang wanita berkulit cerah dan halus, berketinggian 5 kaki 7 inci, berambut lurus, berat kurang dari 55 kilogram, bermata bundar, kening terurus rapi, berasal dari Johor (Batu Pahat diutamakan, Mersing dan Segamat boleh dipertimbangkan), ini tahun jugak I pinang. Mana ada I memilih. Ini ciri biasa seorang gadis pan-asia yang banyak terdapat di negara kita ni. Tapi you carikan la member yang boleh luluskan personal loan dengan cepat occay?


Well.


Tak apa lah You tak nak kawan dengan I. I bergaya ranggi. I dengar muzik yang cool. I Berkawan dengan orang-orang yang hebat. I selalu ditaja. I bebas bergerak ke sana ke mari. Tanpa gangguan laporan sms yang perlu dibuat secara berkala macam You all. I juga tak pernah mengepit beg tangan teman wanita macam You all. Yang penting, I belum ready pakai baju berkolar tucked in dengan seluar slack ke shopping mall.



Apa-apa lah. Tak nak kawan sudah.


You dengan cara You. I dengan cara I. You dengan Myvi You. I dengan bas berhenti-henti dengan konduktornya sekali.


Hidup kita memang berbeza. Kita seperti Midvalley dan Pasar Pudu.

5 ulasan:

Dewajiwa berkata...

hahahaha. sempoi.
sangat best kalau boleh ditampal ke dahi orang yang berkenaan. kudos

kecik berkata...

menjawap soalan pada tajuk entry ni.

entahlah bangjuna, saya yg dok kat rembau ni pon tak nampak dia.

pasal entry.
ai tak kisah pun macam mana cara yu, yu tak mau mandi 3 hari pun takpe. yang penting yu berbeza dari mereka2 yang pakai spek hitam dalam mall. ai benci

FAZ berkata...

itulah banyak sangat pergi sekolah!!

apa gunanya orang cipta perfume sama deoderant kalau tak guna? malas mandi calit ajelah.

ainunL muaiyanah berkata...

ceh.. apa kena mengena tajuk entri dengan entri?

aish.. kena potong markah ni :P


pedulikan mereka yang poyo itu.. :)

cimon berkata...

perghh...memilih siak!

hehehe (^v^)