Isnin, 5 Oktober 2009

Pengembaraan Mendebarkan Di Central Market

Makcik Cina : Umur atas 21 tahun?


Aku : Ya.


Makcik Cina : Pengundi?


Aku : Tak.


Makcik Cina : Engko kenapa? Anarkis?


Aku : Ha?


Makcik Cina : Engko tau ke kalau jadi anarkis ni maklumat diri ko senang-senang je kena curi?


Aku: Dulik apa aku. Tapi baju tu cantik lah Makcik (tukar topik).



Aku turun dari bangunan itu meninggalkan Makcik Cina dan menuju kepada seorang pengawal keselamatan, "Bang, surau mana?"


Susah betul nak cari surau kat Central Market.

8 ulasan:

faqhrule berkata...

masjid jamek dekat je kan

Darkkadabra berkata...

Anarkis tu hapa?

demang berkata...

anarkis tue leh jual buah ke?
=p

Danielle_Corleone berkata...

gua dah susun skrip.

cimon berkata...

surau kat tgkt atas skali...

ape daa...

Rembo berkata...

central market kat mana weh?

iyan berkata...

tak mendebarkan langsung!

Rajuna berkata...

faqhrule-saje ah tukar selera nasi lemak antarabangsa

dark-dia macam nasi goreng tapi dia digoreng dengan halia.

demang-anarkis boleh dijadikan ulam bersama asam pedas muar.

danielle-gua nak jadi pelakon utama. gua macho macam arash.

cimon-gua mana tau. lu kutu CM lu tau la.

central market-kat parit bajuri.

iyan-ade aku kisah? amboi amboi amboi