Rabu, 21 November 2012

Belum Vintaj Lagi

Kali terakhir aku menulis di sini pada bulan Julai. Sekarang sudah November. Bulan depan sudah Disember untuk 2012. Aku harap, pada tahun 2013, Bayu Senja Di Selatan akan berlari dengan konsisten. Dulu blog ini dinamakan sebegitu sebenarnya berikutan kerinduan terhadap angin selatan.

Apabila penulisnya sudah kembali dan bermaharajalela di Selatan, blog ini jadi longlai. Aku ingin mengucapkan "hai" kepada yang kembali menjenguk blog ini. Kirim salam pada kawan-kawan kamu yang pernah blog ini. Doakan tangan dan kepala hotak aku terus mengganas di ruangan ini. Walaupun dunia blogging sudah tidak hip macam dulu, tapi ini adalah masa yang terbaik untuk terus menulis.

Untuk menulis di media cetak(fotostat) mungkin sudah tidak punya masa yang begitu luas. Kesibukan tugas aku yang merangkumi tugas perkeranian, perkebunan dan hal-hal sosial lagi menyebabkan dunia DIY Punk/Hardcore agak terumbang ambing. Apatah lagi kini sudah berteman (ahaaaaaaai~).

Ya. Aku masih di sini.
Masih macam dulu. Walaupun dah pakai kereta dan berbasikal fixed gear.

Tiada ulasan: