Rabu, 2 Disember 2009

Saya Bergaduh Dengan Telefon

Awak ni Telefon, harap muka je handsome. Tapi pemalas. Cuba la berjasa sikit pada tuan awak ni. Awak ni dah kira menentang ketuanan melayu tau. Tiap minggu saya bagi awak makan kad prabayar RM10 tapi awak buat tak tau je ye? Asyik telefon Mak je yang awak tau. Boring jugak tau?


Telefon, awak tak boring ke kita hari-hari macam ni?


Saya tenung awak. Awak tenung saya.
Saya tenung awak. Awak tenung saya.
Saya tenung awak. Awak tenung saya.



Dah tu, apa tercegat lagi? Tak reti-reti dail 122? Dah sah-sah bakal isteri aku akan jawab punya, bodoh!


"Hello. Selamat datang ke Hotling..."


Peh. Lembutnya suara!

6 ulasan:

l.i.f.e berkata...

ni pesen karangan apa? persediaan untuk kelas bahasa melayu eh? :))

FarhanaLicious berkata...

kalau celcom, ada apek. bukan amoi. Apek.

kecik berkata...

aritu telepon hotling perempuan yang jawap. tapi waktu tu maybe dia tengah PMS. rasa nak hentak je dengan kerusi

S.YanaZ berkata...

Jgn HOTling sgt brader.
Yg suam2 kuku kaki xde ...???

Rembo berkata...

Perghhh...lu ni dah parah dah ni. Teruk sangat dah ni.

Memilih sangat!

Rajuna berkata...

life-eh. aku bukan option bahasa melayu la. ha ha

farhana-patut la ramai wanita berkarier berebut2 menggunakan celcom!

kecik-you. hentaklah hati dia. agar terbuka untuk i.

s.yanaz-yang suam2 kuku nampaknya dah jejak ke jinjang pelamin!

bo-tak tau nak cakap apa lah bo.