Khamis, 23 Oktober 2008

Lantak ko!

Aku nyaris merehat blog ini selama dua bulan. Gara-gara tak tahan dengan gosip-gosip liar yang melanda diri aku kebelakangan ini. Ada silent reader yang buat cerita bukan-bukan tentang aku. Hingga aku ingin mengambil keputusan untuk bercuti selama dua bulan di sebuah pusat peranginan di Indonesia. Atas perbincangan yang mendalam dengan saudara Tempe. Aku bertahan.

Ya. Aku hanya sekadar dengan anak tokoh korporat yang sering terpampang di televisyen itu. Hanya sekadar kawan dalam usaha menerbitkan satu portfolio seni aku. Mungkin dalam bentuk tulisan. Mungkin dalam bentuk audio. Biarkan masa yang menentukan. Tidak lagi sampai perbincangan pelamin dan baju pengantin. Mengarut. Kami hanya kawan. Kalau ada jodoh, ada lah.


Ada yang mengugut aku untuk menyebarkan gambar-gambar aksi aku dan dia di kelab hiburan terkemuka di Kuala Lumpur. Ada pula yang cuba mengugut menghantar gambar kami di hotel kepada ibu bapa kami. Apa ni? Apa yang engkau mahu? Ah, manusia memang begitu. Selalu cemburu.



Aku tak peduli dengan semua itu. Sebab ini semua cerita tipu.

25 ulasan:

Rahimin Idris berkata...

hahaha

blogger pun ada musuh dan pendengki? kamon la...ada gossip liar tentang aku tak?

hahaha

indah-chan berkata...

adoyai.. apeda. mmg wei, blogger ade gossip liar gak. haha..

erk! blogger ni cam artis la pulak.

haha

alif-mikail berkata...

ceh! haha.. macam2

l.i.f.e berkata...

hahaha...macam2 lah kamu ni juna. kan lebih baik tumpukan pada usaha mencari kerja

Wardrobe kita berkata...

hhahaaa...ada jugak gitu..glam sgt ke ko ni?heemmm...sabar2..cuti 2 hari dah la..

King berkata...

kan aku dh ckp dh...

jgn baik sgt ngan janda aku tu...

sbnrnya dia yg kecoh2..

aku dh biase dah!!!

Sang Pencinta berkata...

Mengungut la sgt!tp aku ada video ko kat kelab 2 agak lucah gak siap nyanyi lagu gwang..hahha

so maknenya ko xjd g la ke seberang 2..huahuahua.pirah!

tasekM berkata...

tipah tertipuuuuuuuuuuuuuuuuu~










.

blackpurple @ jowopinter berkata...

Ha ha ha!

Lawaklah kau ni!

poyotito berkata...

bajet artis betul lu ni

azie berkata...

convincing betul ayat yu:-P

Lily Abdullah berkata...

Ni betul-betul ke cobaan nih? confius aku heh!

hegira berkata...

haha. abg juna tegar. tak termakan dek gosip kann!

AL-BIMA SAKTI berkata...

salam juna,

aku harap kau tak mudah tertipu dgn cerita-cerita tipu mengenai diri kau yg kau tipu itu... ha ha ha ha...

Denanz ... berkata...

hahaha.
ceh ... hampeehhh betoooiiii!

Huzai Mansor berkata...

ambar-gambar rajuna di hotel bersama pasangan?


aku pun mahu tengok!

Danielle_Corleone berkata...

Aku dan tempe sedang berpakat mahu terbitkan video2 aksi kamu di kelab itu dalam bentuk DVD. jadi kepada semua harap bersabar. hahaha!

Mak Su berkata...

engkau perlu bercakap, untuk luahkan perasaan kau terhadap cerita tipu ini

Brader Black berkata...

Waaa..
Suka betul aku kene tipu dengan kau ni.

Sila tipu aku lagi, ye.

apek terror berkata...

susah jadi manusia kegilaan ramai nie kan gua pun kadang2 terseksa...

cimon berkata...

giler aah...aksi ape tu....????

hehehe(^v^)

(p/s: aku da tengok video2 yg tempe n danieile sebut2 tu...PANAS !!)

Rajuna berkata...

rahimin-ko kena bela jambang baru orang sibuk gosip pasal ko. ha ha

valsa-dunia dah berubah valsa. apa orang kata selebriti blog apa..ha ha

alif-apa ceh2? cewah boleh?

life-kehidupan punk/hardcore jarang bergantung kepada kerja. ceh! ha ha

qaseh-kena jadi kawan aku baru ko tau betapa sukarnya menjadi gelemerr neh.

King-kenapa ko suka sangat potong stim? argh!!!

tempe-ko dah tengok ke? abislah.

tasik-ha ha ha

bp-weh weh.seriyes ni.tak nampak ke?

waterlily-biarlah masa yang menentukan.ceh, macam statement artis.

art-biasalah. dah terbiasa dengan asam garam selebriti. ha ha

albima-bang, saspen la tu! ha ha

denanz-hahah

huzai-cis, gatal! ha ha

daniel-aku ternanti2 reaksi penonton!

maksu-baik!

suparjo-ko tak percaya? hampas!

apek-itula. dunia hc dibayangi 8tv! eh apa gua membebel ni?

cimon-ah, ko ni semua nak tau?!

yoshz berkata...

Biasala tu juna, kita kan artis, artis!

weh poison the well bila nak dtg singapore? ke atreyu? ke as i lay dying? moh!!

Yana Ismail berkata...

alaahai..bang juna, biar je. mulut orang kalau jeles, mana ada ckp baik2..

depa jeles dgn bang juna. biolah!lantak depa..kan?

bang juna tetap abg juna;)

Rajuna berkata...

yosh-cantek. kita naik perahu nenek bekas awek aku ke singapore.

liyana-dah banyak besabau dah ni.