Rabu, 24 Disember 2008

Maaf. Emosi kacau bilau.

Maaf. Aku tak dapat membalas semua komen kamu sebelum ini. Emosi kacau bilau. Tak tentu arah. Nasib aku tak berapa baik kebelakangan ini. 98 peratus kemarahan berbanding kegembiraan. Susah nak senyum sekarang ni. Jadi, ini lagu untuk engkau, aku dan sesiapa yang pissed off. Naratu-Pukimak.





Sialan
Gumpalan darah menjadi busuk
Menjadi hasutan syaitan
Sanggup kau menipu aku
Itu satu langkah busuk

Pukimak kau babi anjing
Berani kau menipu aku
Pukimak kau babi anjing
Sampah
Pukimak

Sialan
Sehelai daun terbakar hempas
Termusnah angin malam
Sanggup kau menipu aku
Itu satu langkah busuk
Pukimak kau babi anjing
Berani kau menipu aku
Pukimak kau babi anjing
Sampah
Pukimak!!!

7 ulasan:

Darkkadabra berkata...

pesal tak dengar sore vokalos pun..muzik je dgr..

mmg cm tu ek?

FAZ berkata...

aku 1st time tgk naratu perform mse form5 kt tunestone studio.line up pon lain mse tu.

lgu faveret - Kau Bangsat!

A t i Q a h berkata...

Hush hush.

Danielle_Corleone berkata...

Hmm...Gua paling risau kalau emosi lu tak stabil.

S.YanaZ berkata...

Woo...woo...

Ganazzzzzzzzzzzzzzzzz!
",

Huzai Mansor berkata...

Argh

*mencarut*!! Haha. Lagu ni betul betul macam *mencarut*!!

Best!!

sepakterajangketukkepala!!

Rajuna berkata...

dark-nak dengar cari myspace la kawan!

xfazx-aku tak pernah tengok lagi nih. bengang nih. tak silap 27 hb ni dorang main. clash dengan assahar lah pulak!!


atiqah-woff woff!!

danielle->)

s.yanaz-mana ada.

huzai-ala mencarut je. aku tak marah.