Isnin, 20 Julai 2009

Siapa Kamu (Semalam di Amcorp Mall)?

Engkau bersama kekasih engkau. Sedang menikmati santapan tengah hari. Kala aku melewati.


Tolong, sayang. Tutupkan pandangan matamu kepada aku dihadapan kekasihmu. Usah kau mengerling kepada ku sedemikian rupa. Kelak dia cemburu engkau yang binasa.


Kerana aku bukan milikmu
senyuman dan jelingan mu
aku buang jauh-jauh dari lubuk hati ku.



Sungguh aku tak kenal kamu. Puas aku ingat-ingat. Tapi tak boleh nak ingat. Dua kali kita terserempak dan bertembung. Lebar mulut mu melemparkan senyuman curi kepada aku. Tajam mata mu menjeling aku.


Iya, betul tak ingat.

11 ulasan:

Fareenz berkata...

cehh..perasan!hahahaha!!

mungkin peminat yang baca blog kamu mungkin.

kecik berkata...

takpe bangjuna. maybe dia aim bangjuna bakal jadi kekasih hati dia yang seterusnya

suezen berkata...

wahhh.....siapakah dia:)

iyan berkata...

senyum kan sedekah?
so, jangan perasan!
lu tak lebih dari seorang peminta sedekah sebenarnya...
hahaha

cimon berkata...

wuekk....perasan!!

hahaha (^v^)

S.YanaZ berkata...

jauh sgt ker lu buang senyum dgn jeling tuh.
agak2 kalo pegi dgn bas amek masa berapa hari?

Danielle_Corleone berkata...

ko biar btol?aku tgk ari 2 budak 2 bdak laki la..ko ni x lurus dah ke?

Danielle_Corleone berkata...

ko meme fund-exs..blaja la kat faculty fund-tat-biran

Danielle_Corleone berkata...

aku xnak komen bdak2 blagak pkai cap merah makn kt o-town tp maki2 mcm best..gua chat ngn bdak german pn x mention..

Danielle_Corleone berkata...

lu ngn nordin mat top same jek perangai..mcm haram..barua

Danielle_Corleone berkata...

lu makan babi!!masuk neraka!!xmandi pagi!!busuk berak x basuh