Sabtu, 23 Ogos 2008

Apa? Lagu Punk? Nak kena lempang? Meh sini kita tengok sapa hero?!

Aku betul-betul dilanda kemalasan untuk menulis. Mungkin virus si Yosh dan Rahimin sudah menjangkiti otak sebelah kiri aku. Lagi pula, aku sibuk cari bahan mahu temuduga jadik cikgu. Wis mi lak oke? Ha Ha...Jadi, aku malas layan engkau semua dalam seminggu ni. Settle semua barulah aku layan engkau semua. Faham? Kalau tak faham jugak aku lempang. Nak?


Oleh yang demikian, aku harap engkau semua dapat menghiburkan diri dan menyanyi bersama video yang dirembat dari Youtube. Sebuah kugiran Punk lama dari Kota Tinggi yang amat nostalgik bagi aku dan mungkin anak-anak Punk/Hardcore di Johor amnya. Terimalah Depress dengan lagunya Sejahtera. Lagu yang catchy dan lirik yang elok di dengar oleh mak ayah anda sambil makan tengah hari lauk simple-simple sebab harga barang semua dah naik. Nanti dekat raya lagi la macam sial. Ko tengok je la..Layan..Bedebub bedebab zaaz zius!!








Sejahtera
Manusia di dunia ini
Semuanya sama saja
Hindari persengketaan
Eratkan hidup rukun dan damai

Janganlah sombong sesama
Apakah ada untungnya?
Ganding tangan terus berjuang
Hindari sikap yang merugikan

Terus beringat kita
Hidup sekejap saja
Menjadi hamba harta gila..

21 ulasan:

l.i.f.e berkata...

selamat sejahtera che'gu rajuna :P

Ayu Hasman berkata...

teringin gak rase kene lempang :D

Ibnurashidi berkata...

salam ziarah...

hanya Islam berjaya menyatukan umat..

azie berkata...

bang juna?

che gu?


erk?

S.YanaZ berkata...

Che gu...

nanti jgn merembesss tawww!!!
*ahaks*

apek terror berkata...

eh pehal aku pun ade kat tempat kejadian video nie...

weh sekarang dh hellexist si arip depress nie n the geng nie...

Danielle_Corleone berkata...

bang juna yang jauh di selatan. adik mu ini sentiasa mendoakan kejayaan bang juna di perbatasan. oh bang juna! hahahaha! :-p

yoshz berkata...

Bang juna mogok jom....
Muahahahah!!

Hajime berkata...

baik layan "siren"...

Huzai Mansor berkata...

3 chord! aku mau 3 chord!

haha.

Rahimin Idris berkata...

kau jangan nak salahkan aku dan yoshz pula. kami ni pembimbing rakan sebaya yang berjaya tau!
hahaha

Marjerin berkata...

good luck untuk interview kamu

Brader Black berkata...

Meleleh la klu ko jd che'gu.

Slamat g'luck bro.



cHreT skit tgk camne.

t i u n g berkata...

layan gak neh..

Bila Diary Bercerita berkata...

Manusia memang suka pada harta.
Cari harta dunia jangan lupa carilah harta akhirat juga.

ladylikeme berkata...

cikgu rajuna?????

ok gak tueee

cimon berkata...

all the best !!! (^v^)

Mak Su berkata...

depres? sejahtera? marvellouslah lagu tu.

Rajuna berkata...

life-salam punk dari cekgu

areyou-meh sini saya lempang kat perhimpunan kita tengok sapa srikandi!!

ibnurashidi-uhh..pedih ulu hati. tapi lama dah tau.tak bitau ok?
salam salam salam!

azie- apa erk2? lain macam aku tengok kau sekrang ye?


s.yanaz-jahanam!!!! ha ha ha


apek-aku tak berapa 'in' la dbeat crust ni. kalau hardcore ala restraint boleh la. hi hi hi


daniel-engkau buat air mata aku jatuh berderai ke lantai!!


yosh-ajak pemandu bas sekali jom?! tiket bas nak naik ni? ramai2 la baru meriah


hajime-siren bomba ke? eii seram!


huzai-baik kita tukar2 chord. lagipun ramadhan dah dekat ni


rahimin-patutla kau suka makan belimbing


marjerin-thanx..aku teringin melihat marjerin kawin dengan keju mozarela


suparjo-aku tak suke cret. aku suka psiko macam berdiri sambil korek hidung di perhimpunan.


tiung-kalau tak layan pergi ke kaunter aduan


aishah-pernah jadi cikgu pendidikan islam ke?


ladylikeme-i memang ok dan vogue. macam you


cimon-ok. nasi kukus pun best


maksu-hidup macam roda. mula2 depress pastu sejahtera. tu pun kalau sabar.

H berkata...

eheh.
dalam keta aku ade kaset depress.
:)

Rajuna berkata...

cikenit-mak aiii..pompuan punk!