Khamis, 18 Mac 2010

Kelajuan Yang Tidak Membahayakan Pengguna Jalan Raya




Ini bolehlah dikatakan lagenda metal Asia Tenggara. Bukan senang nak jadi macam ni. Banyak pengorbanan. Bukan saja tenaga, duit dan masa. Malah cakap-cakap belakang pun perlu dibakulsampahkan saja. Balik waktu maghrib pun takut mak bebel ada hati nak buat band macam gini? Ah, sudah.

Memang terbaik. Aku dengar orang cakap album baru ni pun masih laju gila babas macam dulu-dulu dan kurang melodi yang menangkap. Ini tak boleh jadi. Kena rasa sepam tengok macam mana sound dia hentak hifi aku. Cakap banyak pun nak buat apa. Aku bukan budak metal pun. Salah cakap kang kena lepuk kat Campbell Complex kang, naya.

6 ulasan:

faqhrule berkata...

gua ada baju impiety ni dulu, last-last gua tolak dekat member sebab mak gua bising apasal ada gambar setan dengan salib terbalik. masa tu tengah hot kes blackmetal. huh

blackpurple @ jowopinter berkata...

Hahaha!

Danielle_Corleone berkata...

Pegi Cameron pun takut demam.

Bozu berkata...

dia punya torque pun boleh tahan..

cimon berkata...

campbell complex tempat gua beli sandle & sluar jeans time hari raya pd setiap tahun tau! - tmpat camtu pun lu takut-bengong-

heheh (^v^)

Rajuna berkata...

faqhrul-beli baju pun kena jaga hati orang tua. ha ha

bp/jp-ha ha ha

danielle-gua alah cuaca sejuk. lain lah lu mat2 oversea. gua ni budak kampung.


c-bozo-pikap pun not bad.

cimon-gua dulu pernah bergenster situ. lu apa tau? cit.