Rabu, 17 Mac 2010

Pengaruh zaman remaja




Haha.. Sapa dulu pernah terpengaruh dengan emo? Dulu-dulu tak segan pun nak mengaku dengar lagu emo hardcore, emo rock dan macam-macam lagi. Tapi sekarang dah macam hampas. Mengarut gila. Sampai ada emo-gothic Times Square dengan trend pakaian yang mak aih.. Siap ada kepak wa cakap lu! Ini pejadah semua ni? Ada yang berpendapat budak-budak ni terpengaruh dengan My Chemical Romance. Ha ha. Mujurlah aku jadi budak kampung. Pakai ikut sempat je. Kalau aku sekolah kat KL, mesti aku dah pakai kepak kat belakang badan naik LRT.


Kalau siapa-siapa perasan, style dan fesyen band ini pun boleh tahan meletup jugak dulu. Apa pun video klip ini masih rileks-rileks lagi. Teringat zaman-zaman sekolah siak. Zaman-zaman Arep masih student UTM, zaman Golok masih kat ILP, zaman aku masih tingkatan 6 Rendah cabut UiTM, haha...


Agak ada ke band main macam ni lagi?

4 ulasan:

faqhrule berkata...

tears are blood! gua ada vdeo ni lama dah gua simpan!

FAZ berkata...

Sekarang kalau layan emo orang kata tak kental.

Hotak dia!! Orang orang single nanti nak layan apa.

Bozu berkata...

ini bukan band gua tapi band member gua..

Rajuna berkata...

faqrule-lu emo rabak gak eh? jiwa kacau. he he he

faz-orang single layan hujan, couple dan liyana jasmay.


boozoo-kirim salam dia.