Khamis, 25 Mac 2010

metal kasih sayang

Tak tau la. Kenapa dengar lagu-lagu Plague of Happiness ni marah dan kecewa jadi reda. Memang nama kugiran ni pun membawa erti kebahagiaan tersendiri agaknya.


Ada lagi dua kelas tengahari ni. Pagi tadi agak cun. Budak kelas bijak. Kerjasama sangat cun. Ini membuatkan aku sayang budak-budak.


Apa? Budak-budak?


Aku teringat anak kecil sekecil umur 2 atau 3 tahun yang terjatuh di kedai makan Siam malam tadi. Comelnya..... Dah jatuh pun boleh senyum-senyum lagi dengan aku dan kawan-kawan. Masih terbayang-bayang sampai sekarang.



Kenapa tiba-tiba suka dengan budak-budak kecik ni? Kenapa?! Ini persoalan yang masih tak terjawab sehingga pagi ni.

7 ulasan:

Hajime berkata...

ah!
pedifile!

dzul berkata...

perangai macam sudin ajaib.

FAZ berkata...

Betul punya parah lu ni!!

*cuba ekjas ngaja kat tadika pulak

faqhrule berkata...

nak kenal?
gua ada sorang member ni..nak? mesej FB gua

Rembo berkata...

sampai masa dah.

Rajuna berkata...

hajime-aram ko!

dzul-ha ha ha...tak guna!


faz-lu nak gua pakai baju maskot apa?

rul-perghh itu dia...


rem-hadoiyaii..itu la kan?

cimon berkata...

perghh...

lu da parahh nie...

heheh (^v^)