Ahad, 15 Jun 2008

Ni Nak Tanya ni, bley?

Malam tadi. Budak-budak rumah aku kepoh. Semua tutup lampu bilik. Ni nak tanya ni, apahal kan? Senyap. Berdiri menghadap ke luar rumah. Rupa-rupanya semua berpakat mengintai dari tingkap dan grill tingkap. Ada perempuan menyusukan teman lelaki dalam kereta Kelisa, bley?

Beberapa minggu lepas. Aku dengan Afdlin Syaukem a.k.a Norden baru balik beli nasi kukus. Lepas maghrib. Waktu orang balik kerja. Orang lalu lalang. Ada satu kereta Persona di kawasan pejalan kaki berhampiran rumah aku. Aku pun teruja la sebab teman wanita "tak jadi sebab takut nak cakap" aku di kampung pakai kereta ni. Ada pasangan melayu Islam hadhari di dalam. Siap bukak lampu dalam kereta. Baguslah. Mahu mengelakkan syak orang-orang bermulut celupar. Sekali dia peluk arab dalam situ daaa. Melekat. Ni nak tanya ni, bro. Bro sorang je ke mampu ada pakai Persona dan ada awek bertudung hadhari? Apa ingat keadaan gua yang sangat rock gini tak mampu ada awek pakai tudung ke, bro? Jangan. Jangan cabar. Meletops!

3 bulan lepas. Semua budak rumah aku berdiri di sliding door. Menghadap cahaya matahari petang tetapi kepala tunduk ke bawah sambil mencekak pinggang. Ni nak tanya ni, apahal kan? Oh, menyaksikan perempuan senam tengkok di riba seorang lelaki dalam kereta merah. Bley?

Beberapa bulan lepas. Masa mula-mula masuk rumah di tingkat satu ini, pada satu malam. Padamkan lampu ruang tamu. Semua jadi kombat di balik balkoni. Meniarap sakan sambil terhendap-hendap. Ni nak tanya ni, apahal kan? Semua pakat menantikan aksi panas pasangan berpimpin tangan ke belukar di luar pagar. Ni nak tanya ni, apahal pergi tempat sarang anjing malam-malam begini? Mahu curi anak anjing kah? Mentang-mentanglah anjing ini pergi mencari rezeki di malam hari kamu mahu ambil kesempatan? Tapi perempuan itu bertudung. Takkan dia mahu menjadikan anak anjing sebagai haiwan peliharaan di malam-malam begini. Ok. Kita tinggalkan persoalan di sini. Bley?


Ni nak tanya ni...Cerita apa pulak lepas ni, bley?

47 ulasan:

A t i Q a h berkata...

Ya ampun. Banyaknya adegan depan rumah u ni. Strategik sungguh ka?

Sangat sedih bagi pihak perempuan2 itu. =(

Rajuna berkata...

atiqah-rumah i memang privacy. Pak guard pun ada. Dok sembang kat pondok. Maka,sebab itu i lebih selesa stay single mingle cheese craft single sampai sekarang. Yeeeha~

FAZ berkata...

hebat!!
drpd curi2 tgk,bek pg kat dorg mintak izin elok2 nk rakam.
pujuk dgn sediakn sebuah bilik privacy.
jgn ambil upah.
lps tu upload.
suma bole nikmati.
seronok!!

Yana Ismail berkata...

Astagfirullah bro:(
Apa nak jadi tu. Sedih2...hmm, tak tahu nak comment pe.

Rmywvs berkata...

pergh, rumah lu kat mane? gua rasa mcm nak tumpang intip jugak.

:D

Airinar anastasia berkata...

mak ai..banyak btol wayang2 free di kawasan perumahan kite ek??pesal aku tak penah nampak??mesti mateku dipelihara ni..pasni kot ade wayang2 bes..bitau la..bole aku tumpang sekaki dr umah..jgn risau..aku ade binokular..jarak yg jauh dr umah ku ke bawah tidak menjadi masalah..haha

rasso berkata...

kalo ada tele.... leh buat gambo..
kalo ada video cam... leh buat dvd...

alahai~


combat!

Rajuna berkata...

xfazx-kau memang tak senonoh. nak aku tarik telinga kau? haha

liyana-komen je "no komen" atau "saya dan dia hanya kawan biasa"

kiah-sila siapkan sut tentera dan topi kombat. Barulah syok jalankan ops ngendap kita.


syore-itu la kau. sayang sangat dgn tikos. This is against animal liberations!

*Sewaktu aku menulis, petang tadi baru sahaja ada perempuan berstokin tangan melakukan adegan panas tanpa segan silu di dalam kereta di bawah balkoni*


rasso-kau berfikiran bisnes la. biasa dgn bisnes MLM ke ni?

z e e berkata...

brapa byk mau tanya daa.
apa kata tepon je pihak yg berkuasa.
dpt la menyumbang ke arah kebajikan sket.
=)

rasso berkata...

wa tak join memana MLM la bro...

lu salah tapsir tu...lallaal~

Rajuna berkata...

zhz-mahap la ye dek. Abg bukan moralist. lantak. masing2 ada otak. kembang jarak, kembang jagung.
berani buat, berani tanggung
=)

rasso-aha. sorri. gua main taram je. haha.

z e e berkata...

ahaha.pandai buat pantun eh?

ofaghag berkata...

menarik.

t i u n g berkata...

adoi ai..
apa la nak jadi..
ish²
kesal btui..

Yana Ismail berkata...

ok.here goes.haha "no komen" atau "saya dan dia hanya kawan biasa":)
ahaks.apakah?

tasekM berkata...

bro... ni nak tanya ni... rumah u kat mane hah?... banyak benor org projek nih??.. heh... :)

Rajuna berkata...

zhz-orang melayu beb *sambil betulkan kolar baju*

ofaghag-ha? menarik? bior benor?!
haha

tiung-sesal dahulu pendapatan. skrg aku hilang pendapatan(ntapape jek aku ni).


liyana-macam selalu. statement artis. bila dah stuck. tau tau nak jawab apa bila digosip

tasikmerah-hamboi. nape? nak tengok ke? eiishh. bwh umur jgn tengok oi.

Yana Ismail berkata...

uhuhu.kira liyana artis la ek:p
haha(just joking!)

Airinar anastasia berkata...

woi..gua ade entry baru..lg hangat..amcam?ada brani mau komen?haha..woi..nak tnyla..senaman tengkuk tu mcm mane??mcm sit up ke??biase la..aku biase wat senaman kaki je..haha..tengkuk2 ni tak pernah..

Rajuna berkata...

liyana-harusssss..'vogeh' gitu

*vogue


syore-syooooooooooreee!!!!!
Puhleaseeeeeee occay?
jangan lurus sangat.
sellow!

ka-ii berkata...

hahha..syore lawak la ko.(err..ak pon xtau sbnrnye)..cmne a?

Yana Ismail berkata...

uhuhu. vogueeee ek:)
bro you lagi vogue kan.ahaks!

Sang Pencinta berkata...

aku xsabr nak tgk adegan setrusnye!!mcm bes plak mgalahkan kunfu panda..hahah

Rajuna berkata...

kaii-arghhh!!!! lagi satu!

liyana-macam u tau ni? aduh..shh jangan kecoh2

tempe-aku dgr ada yg nak taja lokasi pengambaran. betul ke?

Yana Ismail berkata...

huhu..ok2..syhhh,akta rahsia la ni ek?tak boleh ckp kuat2.haha.ada2 je la bro ni

azie berkata...

ohoho..untung dapat tengok..share dosa pun dapat nih,haha

Huzai Mansor berkata...

Err, apa yang kau sedang cuba ceritakan? Adengan hentai didepan rumah? huuuuuuuuuuuu!

Mak Su berkata...

salam kenal, assalamualaikum

kat ner tu port menarik tmpt yg byk aksi... wow!

Huzai Mansor berkata...

heykamoo, minta izin buat pautan ya. Juga, kau dah di- Tag. Nak layan atau tak, ikut suka lah. Aku buat saja.. lalala..

uranus berkata...

nice blog..

:)

ofaghag berkata...

brader. i rasa i nak taruk brader kat blog i la. okey. boleh kan? kan? okey thx

blackpurple @ jowopinter berkata...

Bagi alamat. Kau nak tumpang ngendap. Bley?

blackpurple @ jowopinter berkata...

Ralat:

'Kau' di ruang komen di atas itu sepatutnya ditulis 'aku'. Kesilapan sangat dikesali. terima ksih.

Rajuna berkata...

azie-ada manusia yang akil baligh di sini yang rasa tak berdosa? sila angkat tangan?

*sambil tanganku letakkan di atas kening*


huzai-fenomena beb. gua kena tag? dushh!!!


maksu-salam2..batal wudhuk weh! haha.hammboi maksu. kemain lagi engko ye? hahaha..ada la tgh2 kl ni


fahmi-nice2 apa? ada kerja kosong katsana? hhehe..mekasih..singgah selalu yuhuu..

ofaghag-ahah..kalau nak ambil hati saya dan sorokkan pun tak kisah
yieeppa!



JP-hamboi ko kang! budak2 skrg memang susah nak dikawal. ceh macam aku dah dewasa dan matang je bunyinya ni hahahahaha

Unknown berkata...

strategik r wei rumah hang..ada tempat kosong?mai aku dok sama..bley?

Rajuna berkata...

kimie-nak datang sila bawak kueh teow basah, mee ladna dan air oren fresh

Danielle_Corleone berkata...

mari menari cara Ultraman! Hadhari2 kita maju! :P

cimon berkata...

wuyoo...

patut la climate smakin hangat baru2 nih

hangat...

tp lebey hangat bile skuad skodeng beroperasi

hahaha (^v^)

Rajuna berkata...

daniyal-ya betul!!! Hahaha

cimon-climate tak berubah. kau je yang rimas. Makan makanan berkolestrol tinggi!

King berkata...

bai...

lu punya cerita bt beta teringat kes
1. mamat tebuk lubang kt tilam & bt 'senaman pumping' .. kantoi tengahari buta ngan beta lepas kuliah dalam bilik kosong..
2. minah 14 tahun tengah bt senaman tengkok kt celah pehe member laki 16 thn dia dan kantoi ngan beta gak..
alasan dia: kami kawan baik maa...

Diana Jamal berkata...

wah!!! bak alamat umah! ahahhaa.. giler la.. melayu skang mmg hebat! mntk dijauhkan..

Rajuna berkata...

king-gua salute lu. lu punya pengalaman memang dasat seh. gerek.gua takde nak ckp ape. hak peribadi. tapi agak2 sikit beb. mulut org ni celupar. kalau kat brooklyn takpe.

diana jamal-yeah. mintak dijauhkan.kalau tertengok? masih nak jauh? rugi...! Ngehehehe

d o m i n o berkata...

kuat ar skodeng korang nieh.
ish3.
:P

Rajuna berkata...

domino-i tak sengaja.sumpah :P

Yana Ismail berkata...

stop skodeng ok:p

Diana Jamal berkata...

tertengok takpe! tp jgn terjoin sama beraksi! huhuhu..

fuh~~~ jauhkan~~~~

Rajuna berkata...

liyana-abolish skodengism

diana-uik uik *tutup mulut diana*