Sabtu, 28 Jun 2008

Sambil Membaca Sambil Mendengar Bosan Di kata, Nyanyi Bersama



Yael Naim (France)
New soul

I'm a new soul
I came to this strange world
Hoping I could learn a bit bout how to give and take.
But since I came here,
Felt the joy and the fear
Finding myself making every possible mistake

la-la-la-la-la-la-la-la...

I'm a young soul
In this very strange world
Hoping I could learn a bit bout what is true and fake
But why all this hate?
Try to communicate
Finding trust and love is not always easy to make

la-la-la-la-la-la-la-la...

. . . . . .

This is a happy end
'Cause you don't understand
Everything you have done
Why's everything so wrong?
This is a happy end
Come and give me your hand
I'll take you far away

I'm a new soul
I came to this strange world
Hoping I could learn a bit bout how to give and take.
But since I came here,
Felt the joy and the fear
Finding myself making every possible mistake

I'm a new soul... (la, la, la, la,...)
In this very strange world...
Every possible mistake
Possible mistake
Every possible mistake
Mistakes, mistakes, mistakes...
Take take take take take... take a mistake
Take, take a mistake
Take, take a mistake
(oh oh oh oh...)
[fade out]
(oh oh oh oh...)

13 ulasan:

Danielle_Corleone berkata...

wahhh!! relaks... xda ke dance2 bro! hahahahaha! baru penat skit!

Lily Abdullah berkata...

Akak tak pandai nyanyi. Difficulties in speech.

Aku dengar aja dik :)

Yana Ismail berkata...

lalalalaallalalalaala...huhu

ladylikeme berkata...

new soul..
young soul...
old soul??mana aku xjumpa pun

t i u n g berkata...

yaya relaks..

Mak Su berkata...

lalalalal, lalalalala, lalalalalala (background)

Yana Ismail berkata...

ish napa tak dgr suare u nyanyi bro?:p

yoshz berkata...

Chomel juga lagu ni.
Naif dan tulus.

**dpt url ko dari hazim noh. pegi cakap thankiu kat dia!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Jom minum-minum kat Soul-Out Hartamas.

Rajuna berkata...

daniel-hamboi..ingat gua kaki fengtau?

waterlily-kak, dah keje kan? beli kamus elektronik. aku pengguna kamus konvensional.aku lagi slow.cakap inggeris berterabur.orang kampung.

liyana-lagu ini terapi jiwa-jiwa yang luka. enak didengar di dalam spa.

lady-ol soul? pergi soul out dengan abang jowopinter.haha

tiung-lirik dia ni buat gua pedih. auuw..

maksu-pitching kena jaga maksu. eye contact penting..ni apsal dressing macam makcik2?

liyana-ha? kalau i nyanyi ramai yang merindui i. tunggu videoclip i.yay!

yoshz-dem yosh dem. macam mana orang boleh tau aku ada blog?

kang pinter-sila tuliskan nomor telpon di email aku. takdehal.abg2 kontraktor kelas A takde masalah nak belanja aku kan?

Yana Ismail berkata...

ecece.rindu2 plak ek:p
huhu

d o m i n o berkata...

saye lyn dangdut je bang

=|

Rajuna berkata...

liyana-haha

domino-yuk dangdutan yukk...