Khamis, 6 Ogos 2009

Gembira lah. Akhirnya Kita Semua SALAMAT!!!!

Aduyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiii...


Gembira lah kita akhirnya terbang bebas
Menikmati keindahan dunia ciptaan Tuhan
Kerana inilah kehidupan tanah air ku
Oh, satu Mesia
pen merah pen biru
you marah I lep yuh
Aku tarsalamat dengan langkah pertiwi ini
menjunjung bakti
tegak berdiri
mematuhi



KATA-KATA SAKHTEE PEMIMPIN AGONGak
AKU TUNDUK MENGIYA KAN KU BIARKAN DIRI KU BINASA!!!
OH!!!!!!!!!!!!
OHHHHHHHHHHH!!!!!
BINATANG ITU BERKEJARAN
BUKAN tenggiling ajaib
Tetapi harimau malaya bukan dari universiti malaya
ayayayayaya!

sekian.



(puisi bersuhu panas-gua nak perform dengan puisi ni kira kasi lawan Danielle Corleone)

3 ulasan:

Danielle_Corleone berkata...

haha. lu baca sajak gua Kami Mesin Analog.

faqhrule berkata...

wah abang juna pandai berkata-kata

Unknown berkata...

err..gua tgk mcm syair pon ada bai..tapi kan kalo bikin lagu letak lam kategori etnik kreatip mesti best ni..