Isnin, 17 November 2008

Boleh aku letak tajuk kali ini ' Hunting For Bitches' ?


Macam anak-anak muda lain. Hari minggu paling ditunggu. Bukan siang hari minggu. Tetapi malam. Sibuk berparti. Sibuk berseronok. Tapi untuk orang macam aku. Kita kena seronok hari-hari. Kalau boleh sampai muntah. Rebah. Esok. Bangun pagi. Dah segar. Seperti minggu lepas. Aku juga berparti. Tetapi bukan di hari minggu. Bila mahu berseronok. Sepatutnya tiada batas. Langgar.


Cimon.

Sekarang aku cerita kat engkau. Apa aku buat malam minggu lepas. Ya. Seperti hint yang aku bagitahu engkau. Ia berkait dengan perempuan dan Damansara. Kau kena sedar realiti di Kuala Lumpur. Kadang-kadang kau tak perlu duit dan rupa yang terlalu maskulin untuk memikat gadis hedonis berskirt mini dan spaghetti strap. Raut wajah neo-remaja macam aku pun dah okey. Kau hanya perlu ada 70 peratus gaya dan 400 peratus keyakinan melampau. Aku tak tau apa yang menyebabkan aku terlampau berani minggu lepas.


Sebelum mengheret tubuh genit itu ke kawasan yang lebih privasi. Sebelum dihiasi muzik elektro. Sebelum berpinar dengan lampu-lampu kelap-kelip menyilaukan. Dan sebelum aku dan dia yang dalam kenikmatan gelap. Atau sebelum hanyut dalam intoksikasi.


Aku mulakannya dengan senyuman. Sapaan. Mungkin sentuhan kecil seperti bersalaman. Itu semua biasa aku lakukan di kawasan awam. Ini dilanjutkan dengan perbualan-perbualan common. Seperti dah makan? Dah minum? Sekarang pukul berapa? Kerja ke? Awak nak gi mane nie? Sorang je ke? Boipren mane? Dan aku cakap kau. Ini adalah ayat ukuran keterampilan engkau pada malam itu. Ayat itu adalah seperti berikut;


"Awak, bley mintak nombor tepon?" Aku yakin kali ini. Cukup yakin. Setelah terperap dalam sesi temubual panjang dengan si gadis.


"Awak bagi awak punye dulu. Nanti kite miskol."


Dan aku tahu. Kalau begini caranya. Sampai kiamat pun dia tak akan call aku. Binatang. Binatang. Binatang. Binatang. Binatang. Binataaaaaaaaaaaaaaaaang.


Malam minggu lalu. Aku sekadar menghirup teh tarik di Damansara. Tak hip langsung!

28 ulasan:

cimon berkata...

Seriuss???

HAHAHAHA (^v^)

Gua da agak daa..!!!

HAHAHAHA (^v^)

(p/s:tp nape tetiba tumbuh jerawat kat pipi kanan ko malam tu?)

yoshz berkata...

muka kau yakin sangat. mcm org MLM. sebab tu dia tak bagi no henpon.

Danielle_Corleone berkata...

haha! lu buat gua respek!

Rajuna berkata...

cimon-sebab berlakunya masturbasi hormon. Faham? Metafora ni.

yosh-itu sebab 'jutawan' MLM selalu kerja 'kuat' siang malam.

daniel- ini bermakna gua sudah cukup 3R. rileks, respon, respek. Boleh?

Brader Black berkata...

Wo!

Wajah neo-remaja dan keyakinan 400 persen konon!

cHreT la ngan petua ko tu.

ngahahahah!

King berkata...

cara lama!!

klu mereka..
dulangi... mereka...

"awak.. mintak alamat, hujung minggu mak nk dtg meminang"!!

bley??

en_me berkata...

miscall katernyerr kannns..

btw abang tewww, thanx singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg itteww..

Suka Bebel berkata...

apa la kau ni.baru nak terangkat dah terbantut.ari tu makan jambu air tengah malam dengan awek kira ok lagi.ni teh tarik je?hehe

dzul berkata...

hahaha..

kata la kau lupa no henset kau..lepas tu dia mesti bagi no henset dia. lepas tu kau miscal kuar la no kau yg dia nak kat henset dia..

haa..skang kau dah dapat no dia bukan?

Rembo berkata...

ko ikutkan sangat budaya kota metro ni. hahaha

Wardrobe kita berkata...

Bang Juna,ko terlalu metroseksual..

Rahimin Idris berkata...

sesekali kau kena buat gaya macam fe mau tu. ala-ala inosen dan cacat sikit. henjut2kan bahu tu 24 jam depan dia. ini cadangan je. mungkin tak berjaya juga.

apek terror berkata...

gua tau sebab pe lu yakin...gua tau rahsia kegagahan punk...lu jgn byk main kite kene bincang nie...

Rajuna berkata...

suparjo-cis! jangan sekali skill ini dipertikai. amalan turun temurun ramuan asli dari istana.

King-helemek..ini stail abang2 ngorat kat plaza tol. aku dah biasa sangat.


en_me-mak aih..gewdiqs* winks* winks* ahucks~

sukabebel-kira ok la dari aku teguk air syaitanirrajim kan? ahaks.


dzul-hahahahaha..boleh pulak lupa nombor sendree?

rambo-ceh. Ini budaya parit raja la. Budak2 kilang Sap selalu guna cara ini.

qaseh-ceh, aku maseh lagi seorang orked desa di tengah kota. taw? ahaks


apek-hahahaha.lu jangan bukan-bukan apek. gua good clean fun. taw ka?

Tanpa Nama berkata...

tak tahu nak cakap apa lah bro!
biar patik gelak je lah.
tak payah cakap

apek terror berkata...

weh dah2 lu jgn slh paham maksud gua tadi wei....perkembangan sahsiah minded la maksud gua...

apek terror berkata...

weh dah2 lu jgn slh paham maksud gua tadi wei....perkembangan sahsiah minded la maksud gua...

Mak Su berkata...

uhuk uhuk (tersedak)

tasekM berkata...

bagi je la. mana tau dia miss call... he he.

zairi berkata...

ko pegi layan parti buih je laaa..diorang bukan nampak muka ko pun dalam buih tuuu..

kad0k. berkata...

aku setuju..rupa tidak penting..yg penting konfiden..sungguh!!

aikkk..teh tarik saja kah?

azie berkata...

frust nampakkkkkkkk

Rajuna berkata...

yanhashim-ha..gelak. gelak la. er..penah ada pengalaman mengorat abang negro eh? ha ha

apek-ha..lain kali perjelaskan. Okeh?
ha ha ha

maksu-ha? hahahaha

tasikmerah-cis! i ni lelaki. apa pulak kata orang bila i bagi nombor fon i kat perempuan? ingat i tak de maruah ke?

zairi-tak boleh jugak. sebab nanti aku jadi rising star pulak bila menari nanti.

kadok-ehem.saya jobless occay?

azie-eh mana ada. im proud you know? ceh!!

Tanpa Nama berkata...

usaha tangga kejayaan.

berani gagal.

A t i Q a h berkata...

Wakakakaka. Kesihan.

Tapi, syabaslah kepada Bang Juna, sbab at least courage nak meminta tu ada. Eheh.

Rajuna berkata...

nurain-nape je nur ain? saket tekak eh?

shahril-ini cogan kata calon parti bebas ni. ceh!

atiqah-ya..keberanian! keberaniaaaaaaaaaaan!

stam berkata...

haha, you're the man!

Rajuna berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.