Jumaat, 7 November 2008

Hey, hari Jumaat lah!

Aku tak ada masalah dengan Joe. Aku tak adalah masalah Chandru. Aku sorang sahaja melayu dalam set sosial itu. Apa ada hal. Aku memang dididik untuk tak menjadi seorang rasis. Kita memang memerlukan satu sama lain. Hormat-menghormati. Engkau rasis ke? Siapa yang mengajar jadi rasis tu? Boleh aku tau?

Pukul 12. Aku pergi makan tengah hari dengan Joe dan Chandru. Makan di restoran daun pisang. Ok. Tak ada masalah. Halal. Ada pernyataan sijil halal lagi. Pukul 1 petang tepat aku masuk semula ke pejabat. Bos suruh. Sambung semula sesi penerangan kerja aku. Tiba-tiba aku rasa tak selesa. Well, hari Jumaat. Biasa lah panas sikit.

Dah. Cukup setakat ini je. Bai Setended Chatet!

14 ulasan:

poyotito berkata...

dah berapa kali?

l.i.f.e berkata...

urghhh jumaat tak de masa rehat panjang? org semua pi semayang ikut giliran minggu2 ke?

Wardrobe kita berkata...

lorr...bye terus ke?

Rajuna berkata...

poyotitos-kalau diteruskan mungkin 696 kali.

life-yerp. begitu lah kira-kiranya.

qaseh-tak. tambah sikit. long kiss gudbai!

apek terror berkata...

eh tapi gua tak kisah ade itu tanda or tak ehe...

kelumpo beb nape?

hegira berkata...

haha. sekali baca tak faham. biasa lah lumpi sikit sabtu nih.

FAZ berkata...

lu rompak x bank tu sblm lu blah?

tasekM berkata...

babai dah? tak boleh bawak bincang lagi?

azie berkata...

erm,tak sensitif langsung dgn persekitaran. macamlah islam tu agama yang baru dieorang tau ada kewajipan tertentu pada hari jumaat..

Yana Ismail berkata...

huh!sungguh tidak sensitif..abestu gane?

kecik berkata...

baca 3 kali baru phm.

bese la tu..

Rajuna berkata...

apek-buleh lepak. buat ben agogo thrash

hegira-lumpi apa seh?

xfazx-jgnkan duit, hati amoi kelana jaya tu pun gua tak sempat rompak lagi!

tasikmerah-aku malas.

azie-kalau ada orang islam tapi mereka non-practiced macam mana? ok.bai sahaja kepada mereka.


liyana-babai je la. cari keje lain. jobless lagi. ha ha

kecik-kena dapatkan pil examo lepas ni ok?

cimon berkata...

rezki ade d mane2...

pilih la yg tak bertentang ngan agama ek !

hehe (^v^)

*tetiba mcm terasa plak, huhu*

apek terror berkata...

uit agogo trash boleh2...ahaha..