Selasa, 20 April 2010

Baran Kak Nora siapa yang tahu

Kak Nora panas hati. Budak buat tak tau bila dia mengajar. Kak Nora sudah mula tukar topik. Suruh budak-budak buat surat tunjuk sebab kenapa diorang datang sekolah.

Rata-rata mereka datang ke sekolah kerana;


a) Kerana mak saya suruh

b) Kerana saya nak belajar matematik dan matematik tambahan. Yang lain saya tak minat.

c) Kerana nak Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

d) Kerana nak berehat di kelas yang saya tidak suka

e) Kerana nak makan nasi di kantin

f) Kerana saya ingin memikat perempuan

g) Untuk membazir masa





Walaupun jujur tapi bangang. Otak banyak perasa tiruan gini lah jadinya.

5 ulasan:

Rahimin Idris berkata...

dah la juna..gi makan nasik nu..

faqhrule berkata...

kak nora layan cetusan hati di sinar bersama JJ

Black berkata...

Budak2,
alasan mmg kreatif.

FAZ berkata...

Ahhh...semangat keremajaan.

Mereka memang berfikiran jauh!!

Rajuna berkata...

min-aku obes siak.

faqhrule-boleh jadi.


black-sabar je lah.

faz-ya. macam kau kan? haha