Jumaat, 23 April 2010

Dendam Berdarah Mendidih Di Jiwa Muda dan Liar ini

Kerja kadang-kadang membuat gua fikir benda yang bukan-bukan. Baru-baru ni gua terfikir cara apakah yang paling bijak gua nak lepaskan tekanan dan bebanan gua nih. Gua pernah teringat banyak benda yang gua tak dapat beli dan rasa masa budak-budak dulu. Gua nak buat semua benda-benda tu. Dendam gua betul-betul mendidih sekarang.


Gua dah tak ada masa nak main muzik. Gua dah tak banyak masa nak foya-foya sangat.


Last-last gua terfikir nak angkat satu Panther Jerung lah. Amacam?
.


.

.

.

.

Gua dengar itu motor RM800 pun boleh dapat. Gua dulik apa gua nak bikin lepas tu nak sesah kat highway naik 230 km/j, bangsat? Gua nak superman sekali lagi. Gua tak kira. Dulu pernah buat tapi pakai motor RC 80 arwah atuk gua. Apa rasa siak? Takde feel brader, takde!!

2 ulasan:

faqhrule berkata...

panther jerung terbaek. tapi skarang rxs trend balik dow

FAZ berkata...

skuter lu mana?

dah jadi jetski??