Sabtu, 4 Disember 2010

Aci Sesondol

Kau ada cita-cita. Aku ada impian. Diri kau adalah diri kau dan diri aku adalah diri aku. Aku ada cara sendiri untuk puaskan hati aku sebagaimana kau puaskan hati kau. Namun cara kita berbeza. Kau tak ada hak nak paksa aku ikut cara mereka.


Macam kau-bercita-cita nak beli gula-gula Sugus banyak-banyak bila dah kerja nanti, macam tu lah jugak aku. Bercita-cita nak dapatkan sesuatu yang aku idam-idamkan sejak kecil lagi. Dan aku berjanji nak dapatkannya bila mana aku sudah punya kemampuan hasil titik peluh aku sendiri.


Jadi, aku bulatkan hati-pandang 13 tahun lepas.


Sekarang.



"PELEPAP!"


Aku beli kendara empat roda yang kau kata dah out dated tu-tanpa pedulikan apa orang kata. Aku harap perjalanan 60km+ ulang alik Isnin hingga Jumaat aku tahun depan berjalan lancar tanpa perlu menguyupkan baju kerja dan beg lusuh aku lagi!



Justify Full
VRAUUUUOOMMMMMM-PORRRRRR!!! (ejos bocor, kah kah kah)

4 ulasan:

faqhrule berkata...

dah beli kereta! waw!

cimon berkata...

kete ape ko angkat?

perghh...da maju skrg ek?

hahaha (^v^)

david santos berkata...

I loved this space. Therima Kashi!

Rajuna berkata...

banyak la kau haha