Selasa, 22 Februari 2011

Beroda Empat

Nampaknya macam stailo. Tapi bila dah kita bela baru kau tau sakit peningnya membela kendara beroda empat ni. Tapi. Kena lah redha. Rezeki Tuhan bagi. Jaga je lah elok-elok.


Ingat lagi kata-kata pensyarah UM.


Kalau ada rezeki lebih tu, zahirkanlah. Betul jugak. Sekurang-kurangnya, perjalanan 60 kilometer lebih kurang pergi balik tu tak la membahayakan dan memboringkan.


Aircond sejuk. CD ok. Speaker box bum-bum sikit. Ok la tu. Tak kisah lah kalau ada yang kutuk kenderaan aku ni dah outdated. Aku punya suka lah. Aku bayar. Aku happy. Kau sibuk apasal? Cibai.



Aku kena herdik bos depan orang ramai ada kau tau?
Jadi ini lah ganjarannya. Seperti yang dihajati 14 tahun dulu. Sekarang baru dapat. Aku zahirkannya dengan.




HEMBUSSSS MUFLER EJOS RABAK AKU BILA KELUAR DARI PAGAR TEMPAT KERJA SAMBIL HEMBUS HINGUS KELUAR TINGKAP!

2 ulasan:

Dewajiwa berkata...

wahh..tahniah bru.
kuda besi apacer?

cimon berkata...

main hingus2 pulak...pengotor laa bengong!

hahaha (^v^)

p/s: tak rebel arr naik kete!!