Isnin, 21 Februari 2011

Dendam

Gua dah ready.

Gua dah ready menerima sebarang risiko. Kali ni gua nekad. Berazam dan berbakti dengan rela. Ke atas diri gua sendiri. Bagi gua. Gua perlukan pembelaan.

Gua bangkit atas dasar ingin memperjuangkan prinsip yang selama ini gua pertahankan. Menghina prinsip dan pegangan gua sama la dengan lu orang menumpahkan semangkuk soto di baju gua. Jelas, gua memang hangin.


Peraturan manusia atas kertas itu boleh ditolak ke tepi. Biarpun tercatat di atas kertas, bagi gua peraturan dunia ciptaan manusia tidak sempurna. Malah, walaupun dikatakan keramat dan suci, undang-undang di atas kertas itu boleh diubah sesuka hati tanpa banyak bicara bergantung kepada situasi dan kepentingan sesetengah pihak. Bagi gua ketika ini, undang-undang hari ini adalah plastik dan berat sebelah. Huh!

Itu pasal, ini jam gua takda ambil hal dengan undang-undang. Apa yang penting dendam kesumat gua terbalas. Gua bawak kapak datang ini tempat. Gua dah tak fikir apa lagi dah.


Jadi, pagi tu. Gua nampak dah sasaran gua. Perempuan tua ganyut sarat dengan make up comot tak tentu hala perasan cantik padahal dah macam badut sarkis. Gua bengkek habis, brader. Sekali gua hayun ini kapak.

PELEPAP!

Macam haram punya nyamuk. Gua bangun. Dan capai tuala. Gua paling benci mimpi ala-gore macam gini.

3 ulasan:

cimon berkata...

kata je larr malass nak bangun pagi g sekolah!

hahaha (^v^)

FAZ berkata...

cerita anti-inzal macam ni memang buat gua marah.

Rajuna berkata...

cimon-ahaha..pandai ko.

faz-peh lu pandai guna term seksual sekarang ni? hahaa