Isnin, 19 Januari 2009

Tengah hari yang panas lah!

Cuaca di pekan Rengit berangin. Berdebu. Panas. Kulit jadi kering. Kalau boleh elakkan keluar rumah untuk mengeteh. Minum air suam yang banyak. Selain boleh menjaga kelembapan kulit ia juga boleh mengawal suara anda supaya tak lagi segan-segan suara terpeleot bila berkaraoke di khalayak awam.

Gua? Gua malas cakap banyak. Duduk rumah baca koleksi buku buruk. Ada Dina Zaman. Ada Dr. Syed Husin. Ada Khoo Kay Kim. Ada macam-macam.

Yang penting. Gua ada cassette player. Gua ambil. Lap sikit habuk. Pasang. Letak kat lantai. Dalam bilik. Bentang tikar. Masukkan kaset Minor Threat discography.



Baring, capai buku dan Go!


Don't smoke
Don't Drink
Don't Fuck

At least
I can fucking think
I can't keep up
Can't keep up
Can't keep up


Budak-budak pekan Rengit. Siapa yang baru nak belajar jamming 'meset' aku. Kita jam kat bawah rumah Wak Sarno kat Belahan Tampok. Sejam sepuluh 'hinggit'. Nak jadi pro berlagak main muzik gentel-gentel kena main lagu punk dulu, doh!

16 ulasan:

Hajime berkata...

oo...
tengah hari ek skang?
bukan tengahari?

A t i Q a h berkata...

Kat JB panas, tapi angin dia sepah-sepah bahasa.

Airinar anastasia berkata...

idup aku semakin mandom skang ni..tanpa kehadiran ko ngn ayna..ek eh..ape kaitan kan?haha

MaSHee berkata...

Bagus...bagus..jgn dok buat benda x senonoh ok ler tu!

Rembo berkata...

gurindam jiwa kacau ni nama dia kan? kan? kan?

gua suruh datang sini tak moh. hahaha

Danielle_Corleone berkata...

Buku gua tak buruk! hahahaha!

Umie berkata...

ko jamming situ lagu ape beb?? kalau takat lagu zapin..Wak tu lg terer dari korang..ngeh ngeh ngeh

apek terror berkata...

SIRD nyer publishing je eh...

jom prektis shikari satu amacam...

alif-mikail berkata...

err.. kena layan lagu punk dulu ke? inang tak boleh?

kecik berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
kecik berkata...

join boleh

Rahimin Idris berkata...

sampai bila nak main lagu2 3 kord ni juna. bass line dangdut tu katamkan dulu!

garpu karat yang dah ting tong berkata...

apalagik, jamming-lah lagu 'betray' dari minor threat tuh. heheheh.

khoo kay kim ?? wow..

Mak Su berkata...

nak join, tapi dok sterika rambut kasik pacak-pacak tak jadik plaks

Rajuna berkata...

hajime-ye. di tengah2 hari paham?

atiqah-takpe. jangan mulut bersepah. ok?

syore-maknanya aku dan aina are not meant together.

akudiakamu-dah abis senonoh la ni

rambo-lu sediakan gua awek sepsi baru gua datang. ok?

danielle-buku lu rules!!!!!

huzai-ha..nyanyi kuat2.

umie-ala siti nordiana jek. best.

apek-babi. shikari laju sangat tu ngok. haha

alif-boleh. dangdut pon ok. lagu sms tau?

kecik-tak.

rahimin-tak boleh bla bila nampak awek goyang dada. euuww

jimmy-sedara eh dengan dia? hihih

maksu-seterika pakai apa? pakai sterika arang baru la jadi.

leng berkata...

weih..nak jemmin sound haku..
tak penah jemmin kat tampok..