Ahad, 15 November 2009

Ini tidak punk dan bukan kesusasteraan

Aku cuba kembali kepada fitrah asal aku. Merepek dan meraban di sini. Kononnya. Untuk mencoretkan sesuatu paling keji dari sudut kehidupan yang lain. Kononnya. Hidup aku penuh misteri. Ekstasi. Untuk tatapan kamu.


Sebenarnya. Hidup aku plain. Macam roti gandum tawar. Makanan kecemasan dikala lapar merentap usus.


Tidak radikal. Tiada unsur seni. Tiada ukiran jiwa. Hanya susunan huruf yang membentuk perkataan yang bisa menjengkelkan. Sama ada kamu. Yang aku kenali ataupun tidak.


Nanti.


Bagi aku menyanyah sekejap lagi.

4 ulasan:

Rahimin Idris berkata...

hahaha woit, bagi la ayat2 cinta sikit!

Rajuna berkata...

min,
aku nak kelar leher kau. boleh?haha

FAZ berkata...

makanan kecemasan=mee segera!!

Rajuna berkata...

xfazx-kau tak mementingkan nutrisi