Khamis, 18 Jun 2009

Kata-kata Budak Bengong Kah Kah Kah.. Kepala Bana Apa ni? Woit Woit...Kah!

Danielle_Corleone berkata...

Assalamualaikum. Kepada semua pembaca blog abang juna. anda semua bakal menyaksikan abang juna akan mula mengkonstruksi isi blognya selepas ini. Selepas ini kita semua akan melihat tiada lagi caci maki dan kata-kata hamburan marah. Yang ada hanya keadaan yang keseronokan pada abang juna! Yeah! congrats dude! :-)

Danielle_Corleone berkata...

Oh ya! abang juna. tolong tukar tagline blog kamu daripada "Adalah mengenai piawaian keluhan dan maki hamun" kepada "Adalah mengenai piawaian kesyukuran dan hilai tawa". hahahahahahahaha! jangan marah ek abg juna. :-p

Danielle_Corleone berkata...

Semoga lu jumpa awek yang lebih berdenyut di UPSI. amcam? ikut piawai tak? hahahahahahaha!




Hoi, lu nak gua belanja kau dekat Burger King ke? Tak da hal. Apa lu ingat gua takde telor ke woi? Lu sumbat la mulut lu berapa biji lu mau, gua bayar la weh ha ha ha gua bayarrrghhhh!!!


Kah kah kah kah woit!
Hentikanlah projek membodohkan melayu
woit woit woit!!


Ha ha ha siot lu!
Gua dapat lu gua sepak halkum lu dengan urat merih sekali.
Ha ha ha

13 ulasan:

Danielle_Corleone berkata...

ceh.

kecik berkata...

dah lama tak dengar perkataan kepala bana.

p/s: burger king?
err tibe2 bangjuna nampak hensem hari ni.
wiwit

Rajuna berkata...

daniel-kalau gua di kl, dah lama gua meraikannya dengan lu. ha ha ha

kecik-nak belanja jugak? he he he he he he he eh eh..

ka-ii berkata...

kepala bana apa?

yoshz berkata...

danielle?

susok ini lah yg bertanggungjawab dlm mengembangkan dasar gerombolan di dalam blog kau.

apa munkee ni takde kerja lain ke?

kah kah kah.

woi takda kerja pergi la carik penyapu wak toyo.

tak pun pergi jogging dgn bik mama.

kah kah kah.

burger king ni binatang apa? sama dengan begedel ke? makcik felda faham ke?

apa pukrak ni cakap? kah kah kah

hentikanlah projek membodohkan orang melayu.

King berkata...

*Burger King* tu xde kene mengena ngan beta yer..!!!!!!!!

Sekian dimaklumkan

ps: beta tumpang karate pankreas budak tu blh????

Airinar anastasia berkata...

hai bang juna..dulu i ajak u deting kat mekdonel..u ckp tu sume makanan2 kapitalis (time kasih daniyal)..dan u ckp..u tak mkn benda2 tu sumeee..tp skang u ajak encik daniyal pi deting dan makan kat burger king tu u igt bes sgt la kan?i kecewa ngn u..ah..sudah la..tak yah nak explain2 dh..

FAZ berkata...

Bang Juna!! I komen U dari Penang nih.Suka tak?!

Rajuna berkata...

kaii-cuba semak kamus dewan muka surat 666. terima kasih, cuba lagi.

yoshz-kah kah kah kah...ya aampooonnn..DULU CAKAP : OUR ECONOMY HAS NO PROBLEM…DULU CAKAP : OUR FUNDAMENTAL IS STRONG… kah kah kah…woit… CUBA TEKA ISTERI SIAPA CAKAP MACAM INI?.... kah kah kah

kah kah kah... FLIP ... FLOP... FLIP... FLOP... MACAM SELIPAR JEPUN...kah kah kah..

kah kah kah... KEJAP KATA JADI... KEJAP KATA TAK JADI...kah kah kah...


king-boleh. lu pandai bikin burger? gua nak 'memburger'(menghempap dengan siku di kepala anda) lu sekali.


syorre-ini hari ana ada sikit senang lah ana tak feduli lah mana mana kedai..ana mintak satu hari lah utk tak jadi funk tak kan tak boleh lah..


xfazx-apa kejadahnya kau ke sana? jumpa ah moy char kuey teow?

cimon berkata...

bile nak blanje aku nie?

WARNING: sila sediakan kad kredit!

HAHAHA (^v^)

(p/s:tahniah ek, UPSI dkat je ngan KL, hujung mggu, turun la KL ek)

H berkata...

mane bole makan beger king ke mekdonel ni sume.
'supersize me' japgi ni kang baru tau.
hehe.

beef udon satu please.
tengs juna.
:p

Rajuna berkata...

cimon-aduhai. dari hari tu aku nak belanja squadron bukit kerinchi tapi tak sempat.


H-makanan kamu terlalu sofistikated untuk orang kampung. saya tak tau udon macam mana. pada bayangan saya udon mungkin seperti ulat. maaf saya tak tau :(

Rembo berkata...

munkee.

macam sial la ini entri

KAH KAH KAH