Rabu, 24 Jun 2009

Stanza Resistansi

Bos kata ok.
Gua boleh cuti. Tup tup Bos ghaib.
Tinggal Penolong Bos. Cuti gua tak approve.


Cibai.


Gua tak kira.
Gua nak protes. Gua orang muda. Gua perlu memberontak. Ini hak gua. Gua bukan hidupan robotik. Gua banyak benda nak buat. Gua nak beli sabun. Gua nak beli penyangkut baju. Gua nak beli berus sabut. Periuk. Sudu. Cawan. Spender. Siak! Banyak benda tak selesai lagi dan cuti tak approve!


Oh baby, baby
Oh baby, baby
Ah, yeah, yeah
Oh baby, baby
How was I supposed to know
Oh pretty baby
I shouldn't have let you go
I must confess, that your cibainess
Is killing me now
Don't you know I still believe
That you will be here
And give me a sign
Hit her cibai one more time


Gua nak tidur dalam perpustakaan dengan esok. Lantak. Gua akan notis malas selama 48 jam. Sebagai tanda protes gua pangkah tangan gua dengan dakwat hitam sewaktu dalam mesyuarat siang tadi.



Fak 'Penolong Bos'!

15 ulasan:

Darkkadabra berkata...

Alah-Alah..Comelnye Rajuna Merajuk. Kih-Kih.

kecik berkata...

pakai serba hitam.

buat banner

hzrh berkata...

bakar bilik dia.
biar dia pulak tido kt perpustakaan.

demang berkata...

gua cadang lu lukis tanda x kat dahi
bakar lilin
pakai songkok lilit kain putih tulis "gua nak cuti"
baru cara

FAZ berkata...

lain kali buat muka bengis!!

FdausAmad berkata...

Nama lu dah ganas..setakat penolong boss,apa ada hal?

faqhrule berkata...

abang juna tak ngam dengan guru penolong kanan ke?
hahaha

Rembo berkata...

woi! futher study ke apa?

suezen berkata...

uhuh...ilek2....nk ikut protes skali bleh??:P

Huzai Mansor berkata...

penolong bos tak takut kau pangkah tangan. Lu pacak rambut baik punya, buat muka emo. Baru dia makan saman sikit.

cimon berkata...

ko kene ckp camnie kat die;

Fak: biase nie...(sambil lempang2 manja pipi die)

wahahaha (terase ganaz ari nie)

(^v^)

King berkata...

jgn laa bt2 bingai..

Klinik M#@%*%@ kan adaaa!!
MC sehari br 15 hengget...

itu pon nk kene ajo ker???

Mak Su berkata...

makan hatilah kalau tak dapat cuti, habis? sapa nak handle semua hal-hal peribadi tu? kan, kan

Rajuna berkata...

darkk-apa comel comel?

kecik-lagak seorang anarkis!

hazirah-terrorism berleluasa!

demang-ini keganasan emosi!

xfazx-ini provokasi subversif!

faqhrule-betul betul how liow!

rambo-short distance study with long distance kilometres. merepek.

suezen-protes sampai turun tau?!!

huzai-itu punk makan sampah harian metro!~

cimon-gangguan seksual! saya nak mee telor mata!

king-gua gemble!gua suka berterus terang! gua lelaki perkasa!

maksu-tak elok makan hati. kurang darah ke?!!

S.YanaZ berkata...

Apa keputusan mesyuarat???