Jumaat, 19 Jun 2009

Satu Dua Satu Dua Lagi

Duduk di bangku sekolah berbelas tahun. Duduk di bangku kampus beberapa tahun. Dua kali bersalin kampus.


Berdiri di hadapan kelas untuk beberapa bulan.



Akhirnya,
kembali ke dewan kuliah.
Kena cari semangat dan kekuatan semula.



Bukan, ini bukan seperti roda. Ini seperti pendayung. Ke hadapan-Ke belakang, ke hadapan-kebelakang.


Sekalung kredit untuk kawan-kawan yang sering berkongsi gelak tawa keluh kesah. Ini juga sebahagian dari kehidupan kau.

13 ulasan:

Danielle_Corleone berkata...

Kata nama gua ada dalam thanked list. skarang apa dah jadi? mcm ni la kalau budak2 skinny jeans Times Square dpt rakam album. kawan2 semua lupa. hahahahahahahahaha!

Darkkadabra berkata...

wah, belajar-belajar. cari jodoh kat sana tu, kesan sampingan je.

Rajuna berkata...

daniel-cilakak! aku syak adi yang sampaikan cerita bukan-bukan dekat kau.percaya lah aku dan budak-budak time square hanya lah seperti abang dan adik2 manja!-puih.

darkk-peh. statement! kesan sampingan yang beradiasi tinggi tu.

kecik berkata...

ya, saya juga bakal menyambung pelajaran setelah memberhentikan diri sendiri!

hoyeah untuk diri sendiri dan bangjuna.

Danielle_Corleone berkata...

Pergh! tagline lu dah jadi thanked list. hahahaha!

yoshz berkata...

baca entr4i terbaharu aku!

KAH KAH KAH!!

S.YanaZ berkata...

Laa, budak Yoshz nih, td kat blog Thus Vampire ada dia...kat sini pon adaaa...

Bang Juna,
buat pertama kalinya I rasa sedeyyy baca N3 U.

Lily Abdullah berkata...

Profil lu semakinganas la Juna. Lama akak tak singgah sini eh hehee..

Kejap aku lum baca entri lagi nanti aku komen lain ok!

Lily Abdullah berkata...

Ah..rasanya mnasib kita hampir serupa Juna.

Aku susah payah belajar sampai form6. kerja basuh pinggan,cuci lantai kedai makan. Hijrah KL,jumpa kerja,jumpa jodoh. berhenti kerja,sambung belajar. umur dah 39. sedih kadang2(huhu..emo plak makcik)

ps: Untuk Daniella c,slalu baca blog awak,tapi segan nak tegur hehe..suka puisi awak.

ka-ii berkata...

kau nak sambung master ke?

dEs berkata...

gudluck bang juna..wink >_<
bayu senja di utara ka pasni?
huhu..

cimon berkata...

smoga suksess mncari jodoh d sana!

oppss..!!!

hehe(^v^)

(p/s:bile nak blanje aku?)

Rajuna berkata...

kecik-how yeah how liow! jangan sampai tertelan mi yang tak halal!

daniel-dah tu? nak berentap?

yosh-apahal mat monggol ni? kah kah kah

s.yanaz-aku tak buat cerita putus kasih pun kau nak sedih. sekali aku ajak kau makan kat restoran vegetarian kat brickfields baru kau tau.

waterlily-apa ganasnya kak? aduii...pedih pedih..peluh masuk mata.


kaii-nak sambung kasih yang telah terputus.

des-mana mungkin. itu sudah tidak BPHC (batu pahat hardcore) namanya.

cimon-ada masa aku ke sana.