Selasa, 22 Disember 2009

Mungkin ada benarnya...

Dia. Peragawati jelita. Terhangguk-hangguk kecil. Menikmati muzik yang dialunkan. Sesekali meneguk air anggur peram. Mata tertumpu pada pemuzik-pemuzik di hujung sana.


Aku. Terjelepuk. Tersandar di bangku bar. Dengan tangan menahan dahi. Mata terasa kelat. Cawan coklat panas aku sudah kering.



"I rasa I tau kenapa You tak ada girlfriend sampai sekarang," tiba-tiba dia berkata. Sambil mengecilkan matanya. Merenung aku.



Aku perbetulkan posisi aku. Agar tampil lebih meyakinkan. Juga agar lebih selesa. Pantas memotong penyataannya, "Ok, I tak handsome. Tak kaya. Puas?"



"Memang. You tak kaya. Yang penting sekali You memang tak handsome pun."



"Fine."



"Tapi You cute, seh."






auwh.

13 ulasan:

suezen berkata...

hehehe..air anggur peram:)

tasekM berkata...

ko tak minum ke air anggur tu juna?

he he.



.

Rahimin Idris berkata...

nape tak bawak bekal ribena?

cimon berkata...

coklat panas?

bukan ke ko slalu order air suam?

heheh(^v^)

Hann Haidar berkata...

"yang penting, u cute seh"

setuju

Dewajiwa berkata...

peragawati? pergh..

demang berkata...

cissss..anarki gedix

FAZ berkata...

kita tergolong dalam golongan yang sama.

Awwww~

Rembo berkata...

wa pernah juga cakap tak hensem ngn tak kaya,

lepas tu,

makwe tu cakap,

"Tapi U baik, okeee.."

Guten Tag berkata...

saya suka yang cute2 juga.

hehehehe

faqhrule berkata...

awww juna cute?
pleaseeee...

Mak Su berkata...

mungkin sebab minum coklat panas... lenkali minum skyjuice-lah. :)

Rajuna berkata...

sue-hehe teh ais

tasek-aku ada gastrik.

min-nanti orang ingat aku manja dan comel.


cimon-kalau duit aku banyak aku order air suam lah.

hann-:) hihi

dewajiwa-mbah dukun pun kawan aku.

demang-kau pulak askar miang. ha ha ha

xfazx-eiii. askus mi..? ha ha ha

rembo-lu masuk lift tekan sendiri kan?

guten-ha ha ha. yeke.

faqhrule-eh you baru tau ke?

maksu-bila minum skyjuice boleh berjambang tak maksu?