Selasa, 1 Disember 2009

Sudah Sudahlah Tu

Potong stim betul.



Sepatutnya kenal diri sebelum lu orang meluahkan perasaan kamu terhadap gua. Gua tak larat lah nak layan luahan perasaan dari orang yang tak sepatutnya. Macam lah gua ni romeo sangat. Gua buat baik salah. Gua buat samseng tak manis pulak. Kalau gua buat baik susun ayat manis punya ada lah pulak yang salah tafsir.


Aduh. Pening la.



Kalau jadi apa-apa, gua juga yang menjawab.
Kenapa lah lu orang ni suka mengikut kata hati tanpa melihat realiti?



Tolonglah. Tahan air mata lu. Gua tak tahan la macam ni.



Tapi, dari menanggung dosa. Gua rela menanggung rasa bersalah. Gua pikir gua kena tukar nombor telefon sekali dengan telefon-telefon. Dengan sisa akaun gua, gua fikir nak sambar telefon murah-murah je macam Blackberry atau Iphone.



Amacam?

3 ulasan:

notso_violet : seindah bunga seri pagi berkata...

Slalu kurang faham dgn entri rajuna nih. Tapi tah kenapa asek nk baca jugak hohoh.

Tipu jer komen nih, jgn pecaya.

Rahimin Idris berkata...

taik la. kelmarin tukar tayar skuter besar donut bukan bising cakap mahal, ni nak main blueberry ke jadas. lanceuuwww!!!

Rajuna berkata...

notso..-tak faham tak apa la. aku nak buat macam mana. takkan aku nak buat kelas tambahan kot? ni nick ko ni tak boleh lagi panjang ke?


min-wakakakakakaw!